Onderwijs

woensdag 30 maart 2016

Verfijnde doelbepaling

Tijdens de integrale beroepsopdracht stuurt de leerling, gedurende 10 weken voortdurend zijn eigen ontwikkelproces bij. Hij evalueert zijn zelfreflectie en vraagt hierbij aan zijn teamgenoten voortdurend om feedback, feed up en feed forward.
Gepost door Onderwijs op 12:31
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Over mij

Mijn foto
Onderwijs
Mijn volledige profiel tonen

Blogarchief

  • ▼  2016 (34)
    • ►  april (3)
    • ▼  maart (21)
      • Herontwerp: zelfbewustzijn ontwikkelen door te ref...
      • Verfijnde doelbepaling
      • Notulen Pecha Kucha
      • Pecha Kucha presentatie 21 maart 2016
      • Surfkar (IBO-1)
      • Integrale beroepsopdracht een
      • Trapmodel leerling
      • Update conceptmap
      • Informatie update
      • Conceptmap
      • Herontwerp nieuw curriculum
      • Fotokoppelingen van de Blog naar Picasa kunnen na...
      • De processen Teneinde de gestelde doelen van l...
      • Rubric Curriculum Analyse LA2: Feedback formulier ...
      • Stephen Covey, een zeer inspirerende man
      • Presentatie Curriculum analyse deel C
      • Analyse deel B: Inhoudelijke analyse curriculum M...
      • Curriculumanalyse DEEL B
      • Curriculum analyse A
      • Bezoek Innovatieve School Niekée Roermond 22 ferua...
      • Ontwerpbureau Rosiropa
    • ►  februari (5)
    • ►  januari (5)
Thema Vensterfoto. Thema-afbeeldingen van 5ugarless. Mogelijk gemaakt door Blogger.