dinsdag 22 maart 2016

Pecha Kucha presentatie 21 maart 2016

Gisteren een Pecha Kucha presentatie gegeven aan het ontwerpteam, een hele bijzondere ervaring!
Het was bijzonder omdat ik dit type presentatie nog nooit heb gegeven, heel erg leuk om te doen, ik kan het iedereen aanbevelen. Een Pecha Kucha zijn 20 sheets waarbij elke sheet 20 seconde in beeld is.

In de presentatie heb ik met behulp van feedback, feedup en feedforward naar het proces gekeken.
Lector Jack, de deskundige van de onderwijs ontwikkelgroep (OOG) en de ontwerpgroep hebben samen zeer waardevolle feedback kunnen gegeven over het trapmodel die gaat over de softkills, een onderdeel dat in de integrale beroepsopdrachten (IBO) niet wordt beoordeeld. In de IBO's worden vooral de technische hardskills beoordeeld. De gegeven feedback was waardevol omdat ik nu verder kan met het uitwerken van de docentenrol en het verfijnen van de doelbepaling. Daarnaast kan ik ook nog enkele andere zaken gaan uitwerken. We zitten in een goede flow en zijn aardig weg.

Wordt vervolgd...

Voor de Pecha Kucha presentatie klik op link en de hand-outs klik op link. De teamleden vinden het belangrijk om tussentijdse (formatieve) beoordelingen (Sietske), (Rochelle) en (Paul) te doen. De beoordelingen zijn te openen door op de namen te klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten